A Lidl mindig is kiemelt figyelmet fordít a vásárlói igények kielégítésére, követve a fogyasztói trendek megváltozását folyamatosan bővíti termékkínálatát. Az áruházlánc most helyben sütött bio pékáruval bővíti a bioélelmiszerek körét: két új baguette, egy magvas buci, egy sokmagvas rúd, egy kornspitz és egy tönköly cipó is helyet kaptak a polcokon, ezáltal is hozzájárulva a vásárlók tudatosabb táplálkozásához. Ezzel most már közel kétszáz olyan biotermék érhető el a Lidl kínálatában, mely az organikus termékeket előnyben részesítő vásárlóknak nyújt választási lehetőséget.
A Lidl bio pékáruk kizárólag természetes összetevőket tartalmaznak, melyek ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származnak, adalékanyagtól és színezéktől mentesek, továbbá nem tartalmaznak tartósítószert, illetve ízfokozókat sem. Az új biotermékek kiválóan beilleszthetők az egészségtudatos táplálkozásba, mivel fontos tápanyagokat és változatosságot biztosítanak az étrendben.
„Szem előtt tartva a megváltozott fogyasztói szokásokat és a vásárlói preferenciákat a Lidl Magyarország folyamatosan bővíti kínálatát. Az új bio pékárukkal a vásárlók tudatosabb táplálkozásának aktív előmozdításához kívánunk hozzájárulni.” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A biotermékek elrendezése a Lidl mind a 181 áruházában az átláthatósággal és a termékcsoportonkénti egységes megjelenéssel segíti a vásárlókat, így a helyben sütött bio pékáruk is külön helyet kapnak az áruházak helyben sütött pékárui között.