Párizsban és Dubajban is nyert a magyar snack: a Mogyi meghódítja a nemzetközi popcorn piacot

  • gastrovilág
  • 2017.12.01
    13:02
  • positive communications
Dubajban és Párizsban is rangos díjat nyert a Caramoon, a Mogyi saját fejlesztésű, karamell bevonatú pattogatott kukoricája. Az itthon merésznek számító íz kombinációval bevezetett Caramoon-ra komoly beruházásokkal készült a cég.

Sikerét a nemzetközi elismerések mellett az eladások is igazolják: piacra kerülése óta csaknem 2 millió tasak fogyott a termékből, amely mára már több mint 23 országban, köztük Thaiföldön és Izraelben is kapható.

Két kontinens nemzetközi expóján is szakmai díjat nyert a Mogyi legújabb terméke, a Caramoon. A szeptemberi dubaji Yummex Expo Best Snack Innovation(Legjobb Snack Fejlesztés) díja után tegnap Párizsból hozták haza a Best Snack(Legjobb Snack) kategória díját a márka képviselői. A Caramoon egyedisége abban áll, hogy egy különleges kukoricafajtából készül, amely természetes módon pattog ki gömb alakúra, és így egyenletesen vonható be az édes vajkaramellás cukormázzal. Bár ez az ízkombináció nálunk szokatlannak hathat, a magyar termék sikerét a nemzetközi elismerések is igazolják.

„Nagyon büszkék vagyunk a Caramoon sikereire, mert ezek az elismerések a működési alapelvünket is igazolják. Mi az erőforrásainkkal elsősorban a termékeink és a termelési háttér innovációjára fókuszálunk, és kisebb hangsúlyt fektetünk a hagyományos marketingkommunikációra. A Caramoon-nal az is célunk volt, hogy a popcorn piacot bővítsük, és növeljük a szegmens értékét egy rendhagyó prémium termékkel” - mondta el Szabados Erhard, a Mogyi marketing vezetője.

A Mogyi pattogatni való kukorica kategóriában Európa egyik legnagyobb gyártójának számít, tavalyi éves nettó árbevétele több mint 24 milliárd forint volt. Hazánkban kb. félezer alkalmazottal és 165 termelővel dolgoznak együtt. A kukoricát saját termeltetési rendszerükön keresztül szerzik be, és a vetőmagtól az asztalra kerülésig saját kézben tartják a folyamatot. A Caramoon esetében továbbra is törekszenek arra, hogy minél több országba, minél több vásárlóhoz eljusson, a jövőben pedig a termék továbbfejlesztését is tervezik.