A Pannon Vinersitas Szabadegyetem elnevezésű szőlész-borász rendezvény fókuszában az eredetvédelem és a nemzetközi trendekhez igazított online- és tartalommarketing áll - tájékoztatták a rendezők az MTI-t.
Csík László, a Közép-európai Gazdaságfejlesztési Hálózat Nonprofit Kft. ügyvezetője a közlemény szerint kiemelte, hogy a rendezvény elősegíti egy közös, versenyképes regionális árualap feltérképezését, emellett közösségformáló szerepe van, hiszen jelen vannak Erdélytől Felvidékig, Kárpátaljától Muravidékig a legkiválóbb fiatal magyar borászok.
A résztvevők a két nap során innovatív ismeretanyaghoz jutnak, amelyek a korábbi generációk gyakorlati tapasztalataival kiegészülve megalapozhatják a fiatal borászok fejlődését, jövőbeni sikereit - mutatott rá. Hozzátette: ez gördülékenyebbé és sikeresebbé teheti a magyar borágazat folyamatban lévő generációváltását.
A rendezvény második napján a fiatal borászok workshopok keretében egy-egy borrégió egyedi arculatának, illetve marketing és értékesítési stratégiájának kialakításával felmérhetik, hogy milyen eszközöket tudnának hatékonyan alkalmazni a saját vállalkozásuk fejlesztésében.
A fórum lehetőséget biztosít arra is, hogy a fiatal borászok bemutatkozzanak az iparági szereplők, magyar borszakírók, szakértők, étteremtulajdonosok, borkereskedők előtt.