Az eltelt több, mint 14 év során hazánk meghatározó élelmiszeráruház-láncává vált a Lidl Magyarország. Vásárlói elégedettségét pedig jól szemlélteti, hogy ez idő alatt annyi tejet tettek a polcokról a kosarakba, amennyivel közel 258 olimpiai úszómedencét lehetne megtölteni, és majdnem 12 percig zúdulna a Niagara vízesés sziklái között a megvásárolt ásványvíz. Ha az 5000 nap során értékesített átlagos méretű tojásokat egymás mellé helyeznénk, közel 22-szer tudnánk lefedni az országhatárt, az értékesített liszt mennyisége közel 17 Eiffel torony súlyának felelne meg, az eladott kenyerek pedig annyit nyomnának, mint 83 000 átlagos személyautó.
„A Lidl Magyarország filozófiája az elmúlt 5000 napban nem változott, azonban a kínálat sokat növekedett. Mára 1400 különböző árura bővült szortimenttel igyekszünk vásárlóink igényeit kielégíteni termékfilozófiánk négy alapelvének figyelembevételével: minőségi, friss, egészséges termékeket kínálunk kedvező árakon” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország kommunikációs vezetője.
A vásárlói igények és visszajelzések figyelembevétele mellett a vállalat folyamatosan optimalizálja kínálatát, így az utóbbi években új, egészségtudatos, glutén- és laktózmentes, valamint biotermékekkel bővítette termékszortimentjét. A Lidl Magyarország kifejezetten büszke kiváló minőségű saját márkás termékeire is, melyek minőségét számos független termékteszt eredménye és a vásárlók elégedett visszajelzései is igazolnak.
A Lidl Magyarországról
Az 1930-as években, Németországban alapított Lidl hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca. A Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét, ma pedig már 172 áruházzal van jelen hazánkban, és több mint 5000 munkavállalót foglalkoztat. A vállalat 2004-es magyarországi piacra lépése óta töretlenül fejlődik: nem csak a diszkont szegmensben ért el vezető szerepet, de forgalmát tekintve az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között is a legdinamikusabb növekedést tudhatja magáénak.
A Lidl Magyarország az FMCG szektor meghatározó foglalkoztatójaként kiemelt figyelmet fordít munkavállalói elismerésére. Országos szinten egyedülálló ütemben és mértékben növeli munkavállalóinak bérét: 2018. március 1-jével átlagosan 20%-kal emelte bolti és raktári fizikai munkavállalói munkabérét, így 2016 januárja óta összesen 52%-os béremelést valósított meg.
A vállalat emellett különös figyelmet fordít a magyar beszállítókra, a magyar gazdaság támogatásának és fejlesztésének jegyében, ennek köszönhetően termékeinek közel 60 százalékát magyar beszállítóktól szerzi be.