A nagyszabású szemléletformáló kampány célja, hogy alapvető és nélkülözhetetlen információkat adjon könnyen befogadható módon az egyre többet hallott fintech témakörről. Ezért születtek meg a saját készítésű videók, melyek közérthető animációk mentén, infografikákkal, narrációval, könnyen emészthető, rövid, figyelemfelkeltő tartalmakkal segítik a tájékozódást.
A kampány a Facebookon és az Instagramon hirdetésekkel, bejegyzések kiemelésével fut, a napi több bejegyzés mellett hetente jelentkezünk új videókkal. Az eddig publikált két videónkat máris több, mint 43 ezren látták, a bejegyzéseink és hirdetéseink összes elérése pedig közel 55 ezer.
A Fintech Világa Facebook oldalt közvetlenül a kampány kezdetekor hoztuk létre, követőinek száma folyamatosan növekszik, valamint a bejegyzésaktivitások is azt jelzik, hogy valóban érdekes és hasznos információkat kapnak, hisz kimondottan aktívak az oldal olvasói.
„Büszkék vagyunk rá, hogy edukációs céllal készített videóink egyedülállóak a magyar fintech szektorra nézve, valamint arra, hogy sorozatunk az első ilyen jellegű tartalomnak számít.
Közel 20 videó született eddig a legalapvetőbb fintech fogalmakat körüljárva.” – mondta Suppan Márton, a projekt vezetője.
Edukációs kisfilmjeink a fintech témakörben felmerülő kifejezéseket segítenek megérteni. Az eddig megosztott két videó a fintech és a digitális bank fogalmát járja körbe. Az ezen kívül elkészült tartalmakat folyamatosan tesszük közzé, emellett készülnek az újabbak. Hamarosan a fintech fogalmak mellett teljesen új témakörben is publikáljuk tartalmainkat. Sajtóközleményünkkel egyidőben kerül ki az oldalainkra a következő, az insurtech témakörét boncolgató videónk. Érdemes lesz követni!
Facebook: https://www.facebook.com/fintech.hu/
Tudásportál: http://fintech.hu/