A 100%-os gyümölcslevek, gyümölcsnektárok és gyümölcsitalok mellé a Cappy Lemonade család 3 éve robbant be a magyar piacra, amely idén nyáron új ízzel bővül. A nyári melegben kifejezetten népszerű hűsítő ital a közkedvelt bodza ízével teszi még izgalmasabbá ezt az üdítőt, amelynek íze olyan, akár a házi limonádénak. Mindezt tartósítószer nélkül, 100%-ban újrahasznosítható csomagolásban vásárolhatják meg a fogyasztók. A bodzás a harmadik ízvariáció a citromos és citromos mentás termékek mellett.
A gyümölcsleveket és limonádékat magában foglaló Cappy termékcsalád 2002-ben jelent meg hazánkban, jelenleg összesen a világ több, mint 200 országában elérhető. A tartósítószer, ízfokozó és mesterséges színezék nélküli gyümölcslevek számos változatban és ízben kaphatók.
„A Cappy márka már több, mint 60 éve képviseli a gyümölcslé kategóriát a The Coca-Cola Company kínálatában. Fókuszában mindig a jóízű és kiemelkedő minőségű gyümölcslevek, nektárok és gyümölcsitalok voltak. Az egyébként is közkedvelt limonádé üdítőink a nyári időszakban még inkább keresettebbek, ekkor várjuk a legnagyobb forgalmat ezen termékek esetében. Ilyenkor különösen fontos odafigyelni a megfelelő hidratációra, a Cappy termékpalettájában pedig mindenki megtalálhatja a számára legkedvesebb ízt a számára ideális változatban. – mondta el Tóth Mónika, a márka magyarországi menedzsere.
Az új, citromos-bodzavirágos íz már megtalálható a boltok polcain, 0,4 literes kiszerelésben, 100%-ban újrahasznosítható palackokban.