Egyre többen választják a házhozszállítást

  • trendek
  • 2020.11.02
    10:36
  • SAJTÓKÖZLEMÉNY
A 2020-as év bebizonyította, hogy egyedül a változás állandó, és a kiszámíthatatlan környezetben kizárólag azok a szervezetek képesek a fejlődésre, amelyek észreveszik a benne rejlő lehetőségeket, és képesek alkalmazkodni az új kihívásokhoz. A Starbucks a váratlan és szokatlan helyzetre gyorsan reagált, így a kávézólánc 29 hazai üzletéből már van lehetőség az érintésmentes házhozszállításra a Netpincér szolgáltatásán keresztül.

Az idei év rengeteg új, eddig ismeretlen kihívás elé állította vállalkozásokat. A vendéglátóipar korábban sosem tapasztalt helyzetekhez kell, hogy alkalmazkodjon. A vendégek továbbra is számítanak a megszokott minőségre és kiszolgálásra, legyen szó a helyben elfogyasztott, elvitelre rendelt, vagy házhoz szállított termékekről.

A kávéélmény házhoz jön

A Starbucks kijelölt üzleteiből már 2019 nyara óta van lehetőség a házhozszállításra, amelynek köszönhetően a fogyasztók otthonuk kényelmében élvezhetik a magas minőségű italkülönlegességeket. A Netpincéren keresztül elérhető futárszolgálat segítségével a megszokott Starbucks kávéélmény házhoz jön, legyen szó egy napindító reggeliről, vagy a munkanap során tartott kávészünetről.

A Starbucks gyorsan reagált a tavasszal kialakult járványhelyzetre, és 2020 márciusában további üzleteiben is elérhetővé tette a házhozszállítást, így jelenleg már 29 magyarországi kávéházból érhető el az érintésmentes futárszolgáltatás.

Itt fogyasztja, vagy elviszi?

A hazai szabályozások hatására 2020 tavaszán egyre többen választották a házhozszállítást. Áprilisban a Starbucks magyarországi üzleteiben a fogyasztók közel 11 százaléka vette igénybe az érintésmentes házhozszállítási szolgáltatást, míg 89 százalék elvitelre kérte kedvenc italait. Ez az arány a korlátozások enyhülésével változott, 2020 májusától kezdve egyre többen választották ismét a helyszíni fogyasztást, ez az arány októberre elérte a 48 százalékot. Az érintésmentes házhozszállítás azonban továbbra is népszerű maradt a vendégek körében, októberre négyszeresére nőtt azoknak a száma, akik ezt a megoldást preferálják az év elejéhez képest.

„Nagyszerű látni, hogy a vendégeink örömmel és bizalommal használják az érintésmentes házhozszállítási lehetőséget – mondta el Kerek Fanni a Starbucks magyarországi brand managere. – A Starbucks minden helyzethez gyorsan és hatékonyan alkalmazkodik, amelynek köszönhetően vendégeink mindig, és minden körülmények között a megszokott Starbucks minőséget élvezhetik.”